Punsch & Stelvio

Hejsan! Ligger i sängen nu och lyssnar på musik, håller på att somna haha..Skolan gick jätte segt idag, så det var skönt att åka till stallet sen och få göra nått roligt iaf. Longerade Punsch, och han var ovanligt seg! Har inte sett han så på jätte länge, haha. Men det gick iaf bra :) Sen var det egentligen meningen att jag skulle hjälpa till på en nybörjarlektion men den blev inställd, så då red jag Stelvio istället. Travade över bommar och lite sånt och sedan skrittade jag honom på slingan. Var första gången för honom och det gick superbra, han var lite spänd ett tag bara men det gick över. Ska börja rida honom så ofta jag kan nu, så han får komma igång efter en lååång vila. Vi har verkligen jätte mycket att jobba med, men det ska bli kul! Kan berätta lite mer om honom senare när jag sitter vid datorn. Och föresten så hade vi besöksrekord igår! Ingen av oss bloggade ens igår (tror jag? haha) och ändå hade vi över 100 unika, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0