fullt upp

Har nyss vart ute och cyklat i 10 km, mina ben dooog! Haha. Har jätte mycket som jag måste plugga så jag hinner inte till stallet idag heller, har inte varit där sen i måndags..Saknar mina pluttar♥ Men jag ska iaf läsa lite bloggar nu, plugga och sen ska jag försöka skriva nått lite intressantare inlägg! Tror att jag ska skriva om min och Punschs "historia", men vi får se. 
Känns som att jag kommer ha fullt upp resten av veckan också haha, typ såhär kommer mina dagar se ut: 

Torsdag: Ska till Bollnäs med hela högstadiet till kulturhuset, slutar halv tre och då åker jag med Josefin till stallet och blir där typ hela kvällen. Rider ut på Elsa och ett hårt pass med Punsch i paddocken hade jag tänkt. 
Fredag: Skolan till 14.45, väntar på Mathilda som slutar halv fyra och sen tar vi bussen hem till henne och blir där i några timmar. Sen åker vi tillbaka till Kilafors och äter pizza med några till och går på bio sen.
Lördag: Stallet hela dagen, förmodligen med Julia. Vi hade tänkt att rida till Bergviken och fota massor! 
Söndag: Stallet hela dagen och jobba, ponnyridning..Kanske rida lektion eller så fotar jag när dom andra rider, har inte bestämt mig än haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0