Dag 3 - Min största rädsla

Hmm, inom hästar så är det nog att jag ska förlora någon häst som jag älskar, faktiskt. Det är verkligen hemskt, har förlorat 3 som jag verkligen älskar och jag saknar dom så sjukt mycket. Sen så är det väl om en vän förlorar sin häst, för då vet man ju vad hon/han kommer få gå igenom..
Jag är jätte rädd för att förlora Punsch, har varit nära på det en gång. Vet inte vad jag skulle göra utan honom..Har faktiskt tänkt ganska mycket på det, hur mitt liv skulle se ut utan Punsch. Och jag ser ingen glädje i det alls. Och jag vet att jag någon dag kommer förlora han, vi alla kommer ju förlora våra hästar någon gång. Hemskt när man tänker på det, men så är det ju..

Jag älskar dig killen♥

Och Sabin, han är ju ganksa gammal (fyller 22), och han är fånghäst. Förra året blev han jätte dålig, trodde faktiskt inte att han skulle klara sig, det var hemskt att se honom så..Och nu börjar ju våren komma, alltså kommer han säkert få fång snart igen. Och jag är så himla rädd för att förlora honom nu, vet inte hur jag skulle hantera det, har haft honom vid min sida i 7 år nu. Ett liv utan honom kan jag inte tänka mig. Så kämpa på bästa Sabin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0