Uteritt 20/2

Red ut på min lilla bullhäst idag. Hon var pigg som tusan och jag har världens fobi för att ens rida när det är is på vägarna så tog det hyffsat lugnt dock var hon så envis på hemvägen att det blev någon galopp med. Hon har bra fäste osv. det är bara jag som är överdrivet rädd! Som sagt så var hon pigg, speciellt hemåt då och när jag vände så trippade hon bokstavligen på tårna haha aw hon är så gudomligt söt!
Om det är väder imorgon så planerar jag på att vi ska göra något roligt. Har ingen aning om vad dock!


Någon mer än jag som saknar sommaren så otroligt mycket? Nu ska jag iallafall trösta mig med att se om jag vågar se ett till avsnitt av supernatural. Kan nog inte stanna upp så länge då jag måste släppa ut och mata hästarna imorgon! Har hittils fått 1 sovmorgon på lovet och det är typ det ända jag kommer få också haha.

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0