torsdag

Har inte uppdaterat någonting idag, men jag har vart hemma från skolan för jag mår inte så bra. Har i stort sett sovit hela dagen så..Men känner mig mycket piggare nu så jag ska försöka få ihop något lite roligare inlägg. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har ju inte vart i stallet någonting idag heller..Så ni får mer än gärna komma med förslag! Eller om det är några speciella bilder ni vill se eller nått? :) 


Dessy och Punsch sommaren 2010. Dessy är också ett russ :) foto: Tova

Kommentarer
Postat av: jenny

lägg upp massa bilder från typ, någon dag du vart i stallet och fotat massa !

2012-02-23 @ 18:09:13
URL: http://fellowship.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kan du inte berätta lite mer hur Punsch är att rida, hur han är i stallet, vad ni håller på med, när du köpte honom, bjuda på lite gamla bilder? :)

2012-02-23 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0