stallet 25 februari

Jenny & Martina följde som sagt med till stallet idag, var jätte roligt! Tog en ridtur i skogen på Svea och dom red Sabin & Tindra. Vi red upp till en sjö, stannade där en stund och så. Myys!
Sen tog jag in Punsch, gick lite med honom på slingan och sen hämtade vi Litur också så dom red han och jag Punsch. Gick ner till ängen med Punsch och hoppade upp där, han hade verkligen super mycket energi. Tror jag åkte av typ 4 gånger? Men jag red barbacka så jag gled av, hehe. Gav upp efter att tag när han blev alldeles för jobbig, jag hade verkligen ingen kontroll alls så kändes säkrast att hoppa av och gå med honom istället.
Det tycke han var roligt det också! Han bockade typ hela tiden, la sig ner och rulla och höll på. Haha söten♥

Fotade massor, så lägger upp lite bilder nu!



Fick även en hel del failbilder på mig och Punsch idag, även några på Jenny, Martina & Litur. Någon som är sugen på att se dom? :D

Kommentarer
Postat av: Alma

Ja ! :)

2012-02-25 @ 21:26:33
URL: http://down.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alltså har sett på bdb/dv att du undrat om du vart förstor för honom eller nått..?

Tycker verkligen inte du är förstor hursomhelst, ni passar grymt ihop vad jag har sett på bilder.

Hoppas inte du tar illa upp, men jag tycker verkligen inte du är förstor, och jag menar det! :)

2012-02-25 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0