sorry!

Har försökt blogga idag tusen gånger men det har varit strömavbrott 24/7 så har aldrig ens hunnit skrivit klart ett inlägg idag, och blogg.se app funkar inte heller så får riktigt jävla dampryck på det! Men har varit ut med lilla Pärlan, sjukt halt på vägarna så red på en åker och det gick förvånandsvärt bra att faktiskt hålla sig kvar på åkern haha brukar ofta sluta med att jag ramlar av tusen gånger eller så springer hon dit hon vill! Envist russ, check! Sen red vi upp till gården och så satte jag mig på trappan och käkade världens goaste flingor, Pärla extremt nära mig nästan inne i huset käkade äppel och så var det 2 hundar som satt bredvid mig, en katt med och mamma haha! Snacka om lugn häst, hon älskar att vara hemma på gården och jag fick inte bort henne därifrån sen XD Jag skulle inte kunna ha en bättre ponnyplutt än Pärla. HON ÄR AWESOME ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0