slukaren

När Disa ändå var inne på det där med att Punsch tar gärna saker, så måste jag bara säga att Pärla slukar allt hon får ta i haha XD Alltså, mina vantar är hennes favorit! Ibland tar hon dem och så tar det 1 sekund och så har hon hela vanten i munnen hahaha! Och så gillar hon att gå med sig själv, så hon tar grimskaftet i munnen och går. Alltså man blir ju nästan rädd för hon får ju plats med hela skiten i munnen så man typ kastar sig efter det och drar ut det haha! Och mössor ja, så fort man sätter sig på huk så tar hon mössan av mig och slänger iväg den. Alltså, ni skulle se oss på vår vardag...ska försöka få tag i en film där hon slukar min vante!
Jag får akta så hon inte råkar sluka hunden i misstag...

Kommentarer
Postat av: Anna

sv:ja dom är ju ganska charmiga!

2012-02-24 @ 23:11:20
URL: http://annaulvklos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0