ridtur

tog en en tur på Pärla idag i hagen bakom stallet. Red runt på en volt och tog lite tålamod och envishet att få henne att hållas på volten haha! Höll på att åka av några gånger, men hon var så sjukt söt och så ville hon bara springa iväg till ett lite hinder som var uppbyggt! Så hon fick hoppa lite och så i slutet tränade vi lite på stegringarna när jag sitter på och OJ vad duktig hon var på det idag, hon gjorde riktigt höga och fina! Haha jag tränar upp balansen lite med, har stått på ryggen när hon stegrat och så har jag liksom lutat mig bakåt och tagit tag med benen vid bogen/halsen hon förstod inte riktigt att hon skulle stegra när jag låg bakåtlutad på ryggen på henne men sen så körde hon på! :')
En bild från förra året den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0