ponnyridning

Har inte hunnit bloggat någonting idag, men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen. Var tvungen att städa mitt rum imorse innan jag skulle till stallet och jag skulle vara där klockan 10 för att hinna fixa allt. Det är typ öppen gård på söndagar och jag har ponnyridning så då måste jag se till att det är fint i stallet och göra i ordning några hästar. Så jag var i stallet till klockan 6 ungefär. Punsch fick vila idag, men satt ute i hagen jätte länge och myste med han. Han stog jätte nära mig och hade sitt huvud på min axel, haha sötponnyn♥ 
Måste plugga lite nu och sen ska jag försöka fixa nått lite roligare inlägg!


Lilla Oden fick vara ponnyridnings häst idag, hehe. Han är ett gotlandsruss/shettis, supergo kille♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0