kanin

Har inte hunnit bloggat någonting idag, men Anna har ju uppdaterat asbra iaf! Men hon har ju lov nu så, jag har inte lov förens om två veckor och det suuger. Men jag ska iaf försöka hinna med att skriva minst två inlägg om dagen, kommer fixa lite tidsinställda också.
Vart till doktorn idag och tagit lite prover och sånt och sen har jag bara vart hemma och sovit, känner mig inte alls pigg idag..Så därför blir det nog en stallfri dag för mig idag, även fast jag är jätte sugen på att åka ut till stallet i detta underbara väder! Men nu ska jag ut till min lilla kanin och hoppa lite med honom, och sen ska jag sätta mig här igen och fösöka skriva ett lite roligara och intressantare inlägg! :) Känner att det här blev ett ganska värdeläst inlägg, men jag har i alla fall uppdeterat nått nu. /Disa

min söta kanin morris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0