Hiss till MWH

Hiss till DENNA blogg! Otroligt inspirerande och intressant.
(bild lånad av Jonna)
För två år sedan gjorde jag en video om Natural Horsemanship och la upp på Youtube. Jag var väldigt grön i ämnet fortfarande, hade känt till det i lite mindre än fem månader när denna video gjordes, och hade knappt börjat pröva själv utan bara följt människor som Norah och Paulina här på BDB, och tittat på videor på youtube. Anyway, jag halvt gillar och halvt avskyr denna video. Den är väldigt, väldigt tråkig och enkel och jag har säkert gjort flera grammatiska fel.. Men på något sätt har den skrapat ihop 60 000 visningar (60.... 000....! SEXTIO... TUSEN...!) på två år, och jag får sisådär tre kommentarer i veckan där majoriteten är väldigt positiva, så den är väl inte helt värdelös. x) Jag sa någon gång för ett tag sedan att jag hade en video som fått många visningar, och folk frågade vilken, men jag var för lat för att förklara eller länka just du. Så här kommer den, på två års jubileet och allt! *host* http://www.youtube.com/watch?v=Tza7HB7NQYI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0