dagens ridtur

Red en sväng med Pärla idag, med sadeln på till och med! Det är fruktansvärt halt på vägarna så Pärla halkade nog med sina bakfötter för hon är bara skodd fram men hon gick längst i kanten av vägen och jag höll på ramla omkull 24/7 haha. Vi fick ta en omväg i skogen för att komma till asfaltsvägen där det åtminstonde inte var is eller snö på. Racade runt på en åker , gal1 vad snabb hon är! Sen red vi hem igen. Inget speciellt och intressesant har jag att skriva om just nu tyvärr. Imorgon är det skola igen, USCH. Kommer inte vara så bra med updaten från min sida på måndagar och tisdagar då jag har skola och sen dans på kvällen.
Haha aw! Bild från förra året. Tagen av Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0