dagens hemska upplevelse

När vi hade vart ute på ängen idag och skulle gå tillbaka till stallet igen, så var Punsch verkligen inte sig lik. Jo visst, han brukar vara full med massa energi men inte på det viset han var då. Han var verkligen galen. Aldrig sett honom så, kände inte igen honom, jag vart jätte rädd för han. Jag fick två sparkar av honom, en i magen och en på rumpan (hahahah..), fick så ont att jag inte kunde gå och fick svårt att andas. Vet verkligen inte vad det var med honom, var så olikt han..Helt plötsligt lixom, jag stog bara still bredvid han och rörde inte ens honom.
Och medans vi väntade på att Jenny skulle komma så galopperade han runt mig flera varv och såg bara helt förvirrad ut. Jag har aldrig vart så rädd för honom, trodde seriöst att han skulle ha ihjäl mig.
Nu är jag helt blå på magen och har typ ett märke efter hans hov, och har ont i ryggen..Får hoppas på att det går över snart! 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken super fin blogg Disa :D Härlig header och ja, bloggen är jättefin. Klart att jag kommer följa den. Ha det bäst, kram!♥

2012-02-26 @ 15:33:20
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0